
Egy gyorsan növekvő, egészségtudatos élelmiszer-márka keresi új Brand Managerét. Termékeink több mint 6 éve segítik a rohanó hétköznapokban azokat, akik finom, gyors és adalékanyag-mentes megoldásokat keresnek.
Feladatok:
- A márka online és offline jelenlétének stratégiai építése és fejlesztése.
- Nemzetközi és hazai kampányok tervezése, országonként eltérő marketingstratégiák kialakítása.
- Online kampányok koordinálása (Google Ads, social media, influencer együttműködések).
- Tartalomgyártó, PPC, e-commerce, ügyfélszolgálati és fejlesztő csapatok együttműködésének irányítása.
- Kommunikációs anyagok briefelése: social posztok, videók, hírlevelek.
- Kampányok teljesítményének mérése, optimalizálása, költségek és ROI folyamatos követése.
- End-to-end projektmenedzsment: tervezés, lebonyolítás, utókövetés.
- Kapcsolattartás alvállalkozókkal, IT-val és belső csapatokkal.
Elvárások:
- Minimum 5 év brand manager tapasztalat.
- Legalább 5 év FMCG tapasztalat.
- Magas szintű stratégiai gondolkodás és kampányépítési gyakorlat.
- Online marketing ismeretek: SEO, Google Ads, influencer marketing.
- Erős eredmény- és költségorientált megközelítés, ROI elemzési gyakorlat.
- Kiváló kommunikációs, szervezési és vezetői készségek.
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés.
- Magabiztos angol nyelvtudás.
Előny:
- Vezetői tapasztalat.
- Sales és trade marketing tapasztalat.
Amit ajánlunk:
- Hosszútávú karrierlehetőség egy gyorsan fejlődő márkánál.
- Home office lehetőség.
- Kreatív, változatos, felelősségteljes pozíció, ahol az ötleteidet valóban megvalósíthatod.
- Szakmai képzések és tanfolyamok támogatása.
- Fiatalos, együttműködő csapat.
- Kávé, tea, élelmiszer támogatás és rendszeres termékkóstolás.