Karrier Hungária
Partnerünk egy innovatív, technológiai vállalat, amely a digitális üzemeltetés, az intelligens energiagazdálkodás és az e-mobilitás élvonalában dolgozik. Komplex IT-szolgáltatások integrálásával segítik ügyfeleiket a fenntartható működésben – legyen szó elektromos autótöltők telepítéséről és üzemeltetéséről, energiaoptimalizálásról vagy okos rendszerek fejlesztéséről.

Ha szívesen járulnál hozzá a sikeres értékesítési folyamatokhoz egy olyan csapatban, ahol az innováció és a jövő orientált gondolkodás a mindennapok része a jó hangulat mellett, akkor görgess tovább!

Feladatok:

  •  Értékesítő kollégák munkájának a támogatása
  •  Értékesítési folyamatok pontos adminisztrációja, utókövetése az ügyviteli (CRM) rendszerben 
  •  Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal (írásban, szóban egyaránt)
  •  Ajánlatok előkészítése
  •  Értékesítési projektek kézben tartása

Elvárások:

  •  Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat
  •  Kimagasló szervezői és priorizálási képesség
  •  Igényes, precíz munkavégzés 
  •  Ügyfélcentrikus attitűd és kommunikáció
  •  MS Office, CRM rendszer aktív, magabiztos ismerete
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás előnyírásban magabiztos tudás szükséges

Előny:

  • Műszaki affinitás, érdeklődés a termékek, szolgáltatások iránt
  • Közgazdasági alapismeretek
  • Értékesítési affinitás

Amit ajánlunk:

  • Lehetőség részmunkaidős, 6 órás munkavégzésre
  • Betanulás után, akár heti 4 nap home office elérhető
  • Évente kétszer bónusz kifizetés a céges és egyéni célok teljesülése alapján
  • Szakmai fejlődési lehetőség és támogatás
  • Bejárási támogatás
  • Egy támogató, jó hangulatú, elhivatott csapat