Karrier Hungária
Egy stabilan működő, ingatlanfejlesztő cégcsoporthoz keresünk új csapattagot, aki proaktív, lendületes, precíz és nem ijed meg a pörgéstől sem. Ha szívesen fogadsz vendégeket és szervezel céges rendezvényeket, ügyesen koordinálsz egyszerre több projektet és az ehhez kapcsolódó sok adminisztrációt is jól kezeled, várjuk jelentkezésed!  

Feladatok:

  • Dokumentumkezelés, iktatás, rendszerezés a teljes cégcsoportra 
  • Bejövő számlák rögzítése, pénzügyi adminisztráció támogatása
  • Postai ügyintézés 
  • Recepció működtetése, irodaüzemeltetésben való aktív részvétel 
  • Vendégek fogadása, koordinálása, kiszolgálása 
  • Adminisztratív és reprezentációs feladatok a céges galériához kapcsolódóan
  • Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel, önálló projektek koordinálása
  • Személyi asszisztensi támogatás a tulajdonosok és vezetők számára

Elvárások:

  • Minimum 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos MS Office-tudás, különösen Excelben
  • Határozott, magabiztos fellépés és kiváló kommunikáció
  • Csapatjátékos szemlélet és proaktív hozzáállás
  • Önállóság, strukturált gondolkodás, jó időgazdálkodás

Előny:

 Előny: pénzügyi adminisztrációban és cégcsoportban szerzett gyakorlat 

Amit ajánlunk:

  • Csapatépítők, céges rendezvények
  • Próbaidő után egészségbiztosítási csomag 
  • Sportolási lehetőség 
  • Gyümölcsnap, kávé, üdítő