
Megbízónk 20 éves tapasztalattal, országszerte, több helyen készít és árusít édesipari terméket.
Egy átalakulási, strukturális megújulási folyamat részeként keresik új Pénzügyi Munkatársukat.
Egy átalakulási, strukturális megújulási folyamat részeként keresik új Pénzügyi Munkatársukat.
Feladatok:
- Számlák és pénzügyi adminisztráció kezelése
- Kimenő és Bejövő számlák rögzítése és kategorizálása
- Könyvelési anyagok előkészítése
- Díjbekérők és kimenő számlák készítése
- Munkaügyi és HR-adminisztráció
- Foglalkoztatottak bejelentése
- Fizetések és járulékok befizetése
- Szerződések előkészítése és iktatása
- Behajtáskezelés
- Cash Flow tervezés
- Kimutatások készítése
- Heti jelentés a vezetők felé
- Banki költségek és átfutási idők figyelése
- Házi pénztár kezelése
- Céges gépjárművek, eszközök, biztosítások nyomon követése
- Leltár készítése
Elvárások:
- Az ideális jelölt rugalmas, alkalmazkodó gondolkodásmódú, nyitott az új megoldásokra és fejlesztésekre
- 3-5 év szakmai tapasztalattal rendelkezik
- Középszinten beszél angolul
- Ismeri és használja a Word, Excel programokat
- Kifejezetten motiválja a változás, az átalakulás és a fejlődési folyamat
- Kihívásként éli meg az új rendszerek és folyamatok kialakítását, innovatív és fejlődésorientált
- Strukturáltan gondolkodik
- Fegyelmezett, feladatait következetesen végig viszi és lezárja
- Fókuszált, munkaközpontú, képes priorizálni és átlátni komplex helyzeteket
- Önállóan is felelősen dolgozik, ugyanakkor jól együttműködik csapatban
- Jó helyzetfelismerő és kommunikációs készségekkel rendelkezik
- Empatikus, emberközpontú
- Nyugodt, stressztűrő, megbízható és következetes személyiség, aki stabil kiállással és magabiztossággal rendelkezik
Előny:
- Kereskedelmi és/vagy gyártói céges tapasztalat
Amit ajánlunk:
- Komplex feladatok, projektek
- Önálló munkavégzés
- Folyamatos tanulás
- Céges átalakulásokban való részvétel
- Új rendszerek bevezetése