Karrier Hungária
Megbízónk 20 éves tapasztalattal, országszerte, több helyen készít és árusít édesipari terméket.
Egy átalakulási, strukturális megújulási folyamat részeként keresik új Pénzügyi Munkatársukat.

Feladatok:

  • Számlák és pénzügyi adminisztráció kezelése
  • Kimenő és Bejövő számlák rögzítése és kategorizálása  
  • Könyvelési anyagok előkészítése
  • Díjbekérők és kimenő számlák készítése
  • Munkaügyi és HR-adminisztráció
  • Foglalkoztatottak bejelentése
  • Fizetések és járulékok befizetése
  • Szerződések előkészítése és iktatása
  • Behajtáskezelés
  • Cash Flow tervezés
  • Kimutatások készítése
  • Heti jelentés a vezetők felé
  • Banki költségek és átfutási idők figyelése
  • Házi pénztár kezelése
  • Céges gépjárművek, eszközök, biztosítások nyomon követése
  • Leltár készítése




Elvárások:

  • Az ideális jelölt rugalmas, alkalmazkodó gondolkodásmódú, nyitott az új megoldásokra és fejlesztésekre
  • 3-5 év szakmai tapasztalattal rendelkezik
  • Középszinten beszél angolul
  • Ismeri és használja a Word, Excel programokat
  • Kifejezetten motiválja a változás, az átalakulás és a fejlődési folyamat
  • Kihívásként éli meg az új rendszerek és folyamatok kialakítását, innovatív és fejlődésorientált
  • Strukturáltan gondolkodik
  • Fegyelmezett, feladatait következetesen végig viszi és lezárja 
  • Fókuszált, munkaközpontú, képes priorizálni és átlátni komplex helyzeteket
  • Önállóan is felelősen dolgozik, ugyanakkor jól együttműködik csapatban
  • Jó helyzetfelismerő és kommunikációs készségekkel rendelkezik
  • Empatikus, emberközpontú
  • Nyugodt, stressztűrő, megbízható és következetes személyiség, aki stabil kiállással és magabiztossággal rendelkezik

Előny:

  • Kereskedelmi és/vagy gyártói céges tapasztalat

Amit ajánlunk:

  • Komplex feladatok, projektek
  • Önálló munkavégzés
  • Folyamatos tanulás
  • Céges átalakulásokban való részvétel
  • Új rendszerek bevezetése