Karrier Hungária
Megbízónk, egy vezető budapesti egyetem pénzügyi és adminisztratív koordinátort keres a campus szolgáltatások területére. A pozíció célja az egyetem üzemeltetési és gazdálkodási folyamatait támogató pénzügyi, adminisztratív és riporting feladatok ellátása. Az ideális jelölt precíz, rend(szer)szerető és lendületes személyiség, aki aktívan hozzájárul a szervezet mindennapi működéséhez és a kollégák munkájának támogatásához. 

Feladatok:

  • Szállítói számlák (üzemeltetés, karbantartás, energia stb.) kezelése, költséghelyre és rendelési kódra bontása
  • Teljesítésigazolások kiadása, könyvelt költségek lekérdezése (SAP), kimutatások és riportok készítése
  • Részvétel az éves pénzügyi tervezés előkészítésében
  • Energia- és közüzemi adatok kezelése, továbbítása belső és külső partnerek felé
  • Szerződések nyilvántartása, lejáratok és megújítások koordinálása
  • Előterjesztések készítése, jóváhagyási folyamatok követése
  • A terület napi működésének adminisztratív támogatása (pl. irodaszer-rendelések)
  • Kapcsolattartás az egyetem társosztályaival és külső partnerekkel
  • Ad hoc riportok és kimutatások készítése vezetői igény szerint

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 1 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Magas szintű MS Office ismeret (különösen Excel, PowerPoint)
  • Tapasztalat prezentációk és pénzügyi kimutatások készítésében
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Rendszerszemlélet, csapatjátékos hozzáállás
  • Angol nyelvismeret (főként írásban)

Amit ajánlunk:

  • Cafeteria juttatás
  • Év végi bónusz
  • All You Can Move sportkártya
  • Mobiltelefon korlátlan internethasználattal
  • Pénteken rövidebb munkanap
  • Stabil, hosszú távú pozíció egy elismert felsőoktatási intézményben
  • Változatos, aktív munkakör
  • Támogató, barátságos és segítőkész csapat