Karrier Hungária
Megbízónk egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi hátterű, az energetikai szektorban tevékenykedő vállalat. Az iroda napi működésének zökkenőmentes biztosítására, különböző projektek, valamint adminisztratív és logisztikai feladatok koordinálására Back Office Managert keres.

Feladatok:

  • Adminisztratív folyamatok irányítása: dokumentumkezelés, szerződések nyilvántartása, jelentések elkészítése
  • Folyamatfejlesztés: hatékonyságnövelő intézkedések bevezetése 
  • Adatkezelés és riportálás: adatok gyűjtése, elemzése, vezetői riportok készítése
  • Háttérirodai munkatársak feladatainak szervezése, koordinálása
  • Kapcsolattartás más osztályokkal (HR, pénzügy, logisztika)
  • Ügyfélkapcsolatok közvetett támogatása: ügyfélszolgálati és értékesítési csapat munkájának háttértámogatása
  • Beszállítókkal, partnerekkel való adminisztratív kapcsolattartás
  • Jogszabályi megfelelés biztosítása (compliance, GDPR)
  • Az iroda mindennapi működésének teljes körű szervezése és felügyelete 
  • Kapcsolattartás külső szolgáltatókkal (takarítás, karbantartás, biztonságtechnika, IT support stb.)
  • Irodai és egyéb munkaeszköz beszerzések kezelése 
  • Új munkatársak beléptetésének támogatása

Elvárások:

  • Minimum 5+ év tapasztalat hasonló pozícióban
  • Folyékony angolnyelv-tudás
  • Kiváló szervezőkészség, proaktivitás, önállóság
  • Erős vezetői attitűd, tapasztalat csapatkoordinációban
  • Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Kiegyensúlyozottság, rugalmasság és alkalmazkodóképesség több vezetővel és eltérő kulturális hátterű kollégákkal való együttműködés során
  • MS Office programcsomag magabiztos ismerete 

Előny:

  • jogosítvány

Amit ajánlunk:

  • változatos, komplex feladatok
  • multikulturális közeg