Karrier Hungária
Megbízónk egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi hátterű, az energetikai szektorban tevékenykedő vállalat. Az iroda napi működésének zökkenőmentes biztosítására, az adminisztratív és logisztikai feladatok koordinálására, a titkársági csapat vezetésére Irodavezető munkatársat keres.

Feladatok:

  •  Felsővezetés közvetlen támogatása 
  • Az iroda mindennapi működésének teljes körű szervezése és felügyelete (tisztaság, rend, technikai eszközök, tárgyalók, közös terek)
  • Titkársági és sofőri csapat irányítása 
  • Kapcsolattartás külső szolgáltatókkal (takarítás, karbantartás, biztonságtechnika, IT support stb.)
  • Irodai és egyéb munkaeszköz beszerzések kezelése (irodaszerek, konyhai felszerelések, higiéniai termékek stb.)
  • A dolgozók részére megfelelő munkakörnyezet biztosítása 
  • Új munkatársak beléptetésének támogatása
  • Rendezvények, csapatépítők, belső események szervezése, lebonyolítása
  • Számlák, szerződések, postai küldemények kezelése, belső dokumentáció nyilvántartás
  • Jelentések, kimutatások készítése a vezetőség részére az iroda működésével kapcsolatban
  • Utazások megszervezése

Elvárások:

  • Minimum 5+ év tapasztalat hasonló pozícióban
  • Folyékony angolnyelv-tudás
  • Kiváló szervezőkészség, proaktivitás, önállóság
  • Erős vezetői attitűd, tapasztalat csapatkoordinációban
  • Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Kiegyensúlyozottság, rugalmasság és alkalmazkodóképesség több vezetővel és eltérő kulturális hátterű kollégákkal való együttműködés során
  • MS Office programcsomag magabiztos ismerete 

Előny:

  • jogosítvány

Amit ajánlunk:

  • változatos, komplex feladatok
  • multikulturális közeg