
Megbízónk egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi hátterű, az energetikai szektorban tevékenykedő vállalat. Az iroda napi működésének zökkenőmentes biztosítására, az adminisztratív és logisztikai feladatok koordinálására, a titkársági csapat vezetésére Irodavezető munkatársat keres.
Feladatok:
- Felsővezetés közvetlen támogatása
- Az iroda mindennapi működésének teljes körű szervezése és felügyelete (tisztaság, rend, technikai eszközök, tárgyalók, közös terek)
- Titkársági és sofőri csapat irányítása
- Kapcsolattartás külső szolgáltatókkal (takarítás, karbantartás, biztonságtechnika, IT support stb.)
- Irodai és egyéb munkaeszköz beszerzések kezelése (irodaszerek, konyhai felszerelések, higiéniai termékek stb.)
- A dolgozók részére megfelelő munkakörnyezet biztosítása
- Új munkatársak beléptetésének támogatása
- Rendezvények, csapatépítők, belső események szervezése, lebonyolítása
- Számlák, szerződések, postai küldemények kezelése, belső dokumentáció nyilvántartás
- Jelentések, kimutatások készítése a vezetőség részére az iroda működésével kapcsolatban
- Utazások megszervezése
Elvárások:
- Minimum 5+ év tapasztalat hasonló pozícióban
- Folyékony angolnyelv-tudás
- Kiváló szervezőkészség, proaktivitás, önállóság
- Erős vezetői attitűd, tapasztalat csapatkoordinációban
- Magas szintű kommunikációs és problémamegoldó készség
- Kiegyensúlyozottság, rugalmasság és alkalmazkodóképesség több vezetővel és eltérő kulturális hátterű kollégákkal való együttműködés során
- MS Office programcsomag magabiztos ismerete
Előny:
- jogosítvány
Amit ajánlunk:
- változatos, komplex feladatok
- multikulturális közeg