Karrier Hungária
Megbízónk stabil, magyar tulajdonú vállalat, fő profiljuk prémium FMCG termékek forgalmazása. A cég több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik, és vásárlóinak, valamint partnereinek folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást nyújt. Jelenleg az alábbi pozícióba keresnénk ambiciózus szakembert, aki szakértelmével és stratégiai szemléletével támogatni tudja a vállalat további növekedését:

Feladatok:

Pénzügyi Vezetőként felelős lesz a cégcsoport pénzügyi folyamataiért, valamint a pénzügyi osztály irányításáért. 
  • Pénzügyi és számviteli folyamatok felügyelete:
    • Kapcsolattartás pénzintézetekkel, külső könyvelőkkel és egyéb partnerekkel.
    • Vevői és szállítói számlák kezelésének megszervezése és ellenőrzése a vállalatirányítási rendszerben.
    • Banki utalások jóváhagyása, pénzmozgások ellenőrzése, valamint banki kivonatok feldolgozásának felügyelete.
    • Kintlévőségek kezelése és folyószámla-egyeztetések.
  • Tervezési és controlling feladatok ellátása:
    • Éves üzleti tervek készítése és koordinálása.
    • Bevételi és eredménytervek készítése havi és csatornánkénti bontásban.
    • Terv-tény eltérések elemzése, anomáliák és trendek figyelése.
    • Projektekhez rendelt költségkeretek nyomon követése, havi zárási folyamatok felügyelete.
  • Cash-flow és pénzügyi előrejelzések:
    • Cash-flow tervezés és menedzsment, devizaszükséglet elemzése.
    • Hitelkérelmek kezelése és a szabad pénzeszközök optimalizálása.
  • Hatékonysági és kockázatkezelési folyamatok fejlesztése:
    • Munkafolyamatok hatékonyságának és kockázatainak elemzése.
    • Belső szabályzatok folyamatos felülvizsgálata és aktualizálása.
  • Csapatvezetés és együttműködés:
    • A pénzügyi osztály munkájának megszervezése, támogatása és számonkérése.
    • Szoros együttműködés az ügyvezetővel, az értékesítési és back office csapatokkal.


Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági, pénzügyi vagy számviteli).
  • Minimum 5 éves releváns szakmai tapasztalat, vezetői tapasztalat előnyt jelent.
  • Kiváló kommunikációs és vezetői készségek.
  • Magabiztos MS Office ismeretek, különösen Excel.
  • Precizitás, önállóság és felelősségteljes munkavégzés.
  • Innovatív gondolkodásmód, stratégiai szemlélet.

Amit ajánlunk:

  • Stabil, dinamikusan fejlődő vállalati háttér.
  • Változatos és kihívásokkal teli feladatok.
  • Lehetőség szakmai fejlődésre és új rendszerek bevezetésére.