Karrier Hungária
Kiemelt ügyfelünk részére keresünk PMO (Project Management Office) Business Transformation területre tapasztalt szakembert, aki kulcsszerepet tölt be a szervezeti átalakulási projektek végrehajtásában. A pozíció célja az üzleti stratégiák megvalósítása a projektek és programok irányításával, biztosítva azok hatékony, időben történő és költséghatékony végrehajtását.

Feladatok:

Főbb feladatok:
  1. Üzleti átalakítás tervezése és végrehajtása: 
    • A HR igazgatóval szorosan együttműködve az átalakulási stratégiák megvalósítása a szervezeti célokkal összhangban. 
    • A stratégiai gondolkodás implementálása a szervezetbe. 
    • Projektek prioritásainak meghatározása és az átalakítási portfólió kezelése. 
  2. PMO-folyamatok vezetése: 
    • Projektmenedzsment-irányelvek, standardok és eszközök kialakítása és fenntartása. 
    • Governance folyamatok bevezetése és nyomon követése. 
  3. Stakeholder-menedzsment: 
    • Együttműködés a felsővezetőkkel és egyéb érintettekkel az üzleti igények megértése és kezelése érdekében. 
    • Hatékony kommunikációs csatornák biztosítása a szervezeten belül és kívül. 
  4. Teljesítmény-menedzsment és mérőszámok: 
    • Projekt KPI-k meghatározása, nyomon követése és jelentése. 
    • Az átalakítási kezdeményezések hatásának mérése az üzleti teljesítményre. 
  5. Változáskezelés és csapatvezetés: 
    • Az érintettek bevonása és támogatása az átalakulási folyamat során. 
    • Keresztfunkcionális csapatok vezetése és támogatása a változási projektekben. 
  6. Technológiai fejlesztések koordinációja:
Digitális eszközök és platformok bevezetésének felügyelete az átalakulási folyamatok támogatására 

Elvárások:

  • Végzettség: Felsőfokú diploma üzleti menedzsment, projektmenedzsment, vagy hasonló területen.
  • Tapasztalat: 
    • Legalább 3-5 év tapasztalat nagyvállalati környezetben, PMO-szerepkörben. 
  • Képességek: 
    • Erős analitikai és stratégiai gondolkodás. 
    • Minőségirányítási szemlélet. 
    • Értékalapú döntéshozatali képesség. 
    • Kiemelkedő kommunikációs és prezentációs készség. 
    • Projektmenedzsment-eszközök és módszerek ismerete (pl. Agile, Waterfall). 
    • Digitális transzformációs tapasztalat előny. 
    • Stakeholder management készségek. 
    • Strukturált gondolkodásmód, kiváló koordinációs készség.
  • Nyelvtudás: Tárgyalási szintű angol nyelvtudás.


Előny:

  • Egyéb idegen nyelv ismeret

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
  • Exkluzív munkahelyi környezet
  • Kihívásokkal teli project feladatok
  • Dinamikus, fiatalos csapat