Keresés
Pozíció kategóriák
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Cégvezetés, Menedzsment
- Egészségügy, Gyógyszeripar
- Építőipar, Ingatlan
- Értékesítés, Kereskedelem
- Fizikai, Segéd, Betanított munka
- Gyártás, Termelés
- HR, Munkaügy
- IT programozás, Fejlesztés
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Jog, Jogi tanácsadás
- Közigazgatás
- Marketing, Média, PR
- Mérnök
- Mezőgazdaság, Környezet
- Oktatás, Kutatás, Tudomány
- Pénzügy, Könyvelés
- Szakmunka
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Üzleti támogató központok
- Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom
Dutch Speaking IT Support
Join our partner, a leading multinational in IT services and consulting. This is your chance if you want to work in a continuously growing, stable company. Apply now!
Main responsibilities:
- Addressing IT issues for clients and serving as the initial point of contact for customers (Level 1 IT support)
- Managing end-user inquiries through tools, phone, and email
- Accurately documenting and administering calls in the ticketing system
- Escalating unresolved issues to the appropriate Level 2 teams
- Keeping users updated and tracking ongoing cases
- Enhancing and maintaining customer satisfaction levels
Required skills:
- Proficient in Dutch at an advanced or native level, with upper-intermediate English skills
- University graduates are welcome, including recent graduates (customer support experience is beneficial, but not mandatory)
- Customer-focused mindset
- Excellent written and verbal communication skills
- Willingness to work in shifts
What our partner can offer to you:
Competitive salary and cafeteria
Health insurance