Keresés

Pozíció kategóriák

Gazdasági Igazgató / Operations Manager (Kecskemét környéke)

Megbízónk egy dinamikusan fejlődő magyar tulajdonban lévő vállalkozás, amely 1991 óta van jelen az építőiparban. Ügyfeleiknek a legmagasabb minőségű szolgáltatásokat nyújtják: innovatív megoldásaik, kiterjedt nemzetközi  partnerkapcsolataik és stabil pénzügyi hátterük révén váltak ismertté és elismertté az iparágban. Küldetésük, hogy kiemelkedő értéket teremtsenek ügyfeleik számára, melyre kiváló visszajelzés az évek alatt begyűjtött több szakmai kiválóság díj. Ügyfelünknél nem csak egy munkát kap, hanem egy olyan perspektívát is, amely lehetővé teszi, hogy vezetőként kiteljesedjen, hozzájáruljon a cég sikeréhez, és szakmailag is folyamatosan fejlődjön. A kínált pozíció egy különleges lehetőség lehet egy jelenleg kontrolling vagy gazdasági vezetőként dolgozó pályázónak, aki szeretne Operatív Igazgatóként kiteljesedni. Ha szeretne egy évről-évre növekvő, innovatív vállalatnál dolgozni, ahol megbecsülik a munkáját, és valódi hatással lehet a szervezet fejlődésére, akkor várjuk jelentkezését!


Feladatok:
GAZDASÁGI IGAZGATÓKÉNT felelős lesz:
  • Cash flow és napi likviditás figyelése, kötelezettségeknek megfelelő likviditás biztosítása, többlet likviditás kihelyezése (banki betét, pénzpiaci alap)
  • Bankgaranciák kiváltása, megrendelők pénzügyi csapatával és bankkal koordináció
  • Kontrolling rendszer felügyelete, fejlesztése
  • Negyedéves / éves menedzsment riportok előkészítése
  • Fix költségek büdzsé tervezése, optimalizálása, a növekedési céloknak megfelelően

OPERATÍV IGAZGATÓKÉNT felelős lesz:
  • Az ügyvezetővel közösen szervezetfejlesztési célok kijelölése, változásmenedzsment projekt erőforrások megszervezése, és a fejlesztések végrehajtása
  • Az alábbi személyek és csoportok legmagasabb szintű munkavégzéséért és teljesítményértékeléséért: 
Pénzügy: napi operatív pénzügyi feladatok elvégzésének ellenőrzése
Irodai adminisztráció: bejövő és kimenő dokumentumok iktatásának ellenőrzése, rendszerének további javítása
Kiskereskedelem: kiskerereskedelmi üzlet üzletvezetőjének támogatása, coaching, eredmények, célok periodikus áttekintése
  • Kiszervezett funkciókkal való kapcsolattartás, szerződések, teljesítések felügyelete (Könyvelés/könyvvizsgálat /HR/toborzás/ képzések / IT/ jog/ pályázatok)





Elvárások:
  • Gazdasági felsőfokú végzettség
  • Minimum 3 év közép- vagy felsővezetői tapasztalat
  • Minimum 5 év multinacionális környezetben eltöltött pénzügyi és/vagy projektvezetői szerepkör
  • Kontrolling rendszerekben való jártasság
  • Rendszer szemlélet, stratégiai tervek operatív implementációjában való tapasztalat
  • Szervezetfejlesztésben és teljesítményértékelésben tapasztalat
  • Nyitott, inkluzív légkört és jó csapatkohéziót építeni képes, kollaboratív vezetői stílus
  • Angol tárgyalóképes nyelvtudás
  • Legalább 3 nap fizikai irodai jelenlét az irodában





Előny:
  • Olasz nyelvismeret előnyt jelent
  • KKV környezetben, vezetői pozícióban szerzett szakmai tapasztalat




Amit ajánlunk:
  • Rugalmas munkavégzés
  • Iparágon belül kiemelkedő fizetés
  • Kiemelkedő teljesítmény bónusz - Munkavállalói Résztulajdonosi Program (MRP) keretén belül, objektív, előre ismert szabályok alapján
  • Teljesen új, 2024-ben átadott modern iroda, kiemelkedő munkakörülmények
  • Co-working iroda használat lehetőség Budapest szerte (Regus)
  • Laptop, céges telefon