Keresés
Pozíció kategóriák
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Cégvezetés, Menedzsment
- Egészségügy, Gyógyszeripar
- Építőipar, Ingatlan
- Értékesítés, Kereskedelem
- Fizikai, Segéd, Betanított munka
- Gyártás, Termelés
- HR, Munkaügy
- IT programozás, Fejlesztés
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Jog, Jogi tanácsadás
- Közigazgatás
- Marketing, Média, PR
- Mérnök
- Mezőgazdaság, Környezet
- Oktatás, Kutatás, Tudomány
- Pénzügy, Könyvelés
- Szakmunka
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Üzleti támogató központok
- Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom
Quality Analyst - Service desk (German)
Join our partner, a leading multinational in IT services and consulting. If you would like to work in a continuously growing, stable company, this is your chance. Apply now!
Main responsibilities:
- Be responsible for ensuring excellent customer experience by monitoring and auditing agent quality performance.
- Monitor and audit the quality of customer interactions of assigned agents, and provide root cause analysis
- Provide individual and team feedback and coaching to agents by sharing actionable insights for improvement, and tracking feedback efficacy
- Participate in internal and external calibration and joint call monitoring sessions with customers and stakeholders
- Identify improvement areas for adherence and improvement of quality standards, call out insights and observations to continuously improve customer experience
- Participate in training programs for a better understanding of client and business expectations and to continuously develop and grow
Required skills:
- At least 1 year of quality monitoring and audit experience
- Fluency in German and English
- Excellent attention to detail and ability to maintain accuracy
- Great data analytic and problem-solving skills
- Good communication and interpersonal skills
What our partner can offer to you:
Competitive salary and cafeteria
Mayfair Health insurance