Keresés

Pozíció kategóriák

Irodai Asszisztens

Ingatlan fejlesztéssel  foglalkozó cég keresi új munkatársát, aki az irodavezetővel együtt biztosítja az iroda zavartalan működését.


Feladatok:
  • Személyi asszisztensi feladatok ellátása a vezetőség részére
  • Szerződések kezelése, szerkesztése, iktatása
  • Recepció teljeskörű üzemeltetése
  • A központi e-mail címre érkező számlák és egyéb dokumentumok iktatása és továbbítása
  • Céges autó- és telefonflotta karbantartása
  • Vendégek fogadása
  • Értekezletek szervezése és a szükséges feltételek biztosítása
  • Üzenetek átvétele és továbbítása
  • Tárgyalók beosztása, rendben tartása
  • A kimenő és bejövő küldemények, csomagok előkészítése
  • Együttműködés a társosztályokkal, adminisztrációs támogatás
  • Rendezvények előkészítésében és szervezésében való aktív részvétel
  • Szállásfoglalás, hotel, taxi intézése
  • Belső kommunikáció: munkavállalók naprakész informálása


Elvárások:
  • Közép vagy felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 2 éves tapasztalat
  • Ms Office felhasználói szintű ismerete
  • Angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés
  • Pontosság


Amit ajánlunk:
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
  • Igényes irodai munkakörnyezet
  • Támogató légkör, jó hangulatú csapat
  • Versenyképes juttatási csomag